واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

اللهم الرزقنا ...

بسم الله الرحمن الرحیم


یا حسین!

باز هم من و دلتنگی حرم ...

شما بگو!

به غیر درب خانه ات کجا روم ...؟!



تازه می فهمم ...

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و عرض ارادت خدمت تمام دوستان عزیز و بزرگوارم

عزاداری هاتون قبول باشه ان شاالله

 عذر می خوام بابت نبودن و نرسیدن این چند روز خدمت محترمتون ...


ایشون مهمترین دلیل نبودن بنده در این مدت آقا محمدحسین هستن که 13 روزه به دنیا اومدن ...



یعنی روز تاسوعا ... اول آبان ...

دست بوسن ...



و حالا من ...

من که تا چند روز پیش با هر نگاه چپی بغض می کردم ...

کافیست که تو لب برهم چینی و بغض کنی ...

چنان نگاه چپی به باعث و بانی بغضت می کنم که بیا و ببین ...


کوچک نازنینم!

سیزده  روز است که مثل پیچکی دور قلب کوچکم پیچیده ای ...

به ظاهر کوچکی ...

اما آنقدر بزرگی که دلم را دریا کرده ای ...


دریایی به وسعت "مـــادر" بودن ...



التماس دعا