واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

از هرچه می رود سخن دوست خوش تر است ...

بسم الله الرحمن الرحیم


از هر چه می رود سخن دوست خوشترست
پیغام آشنا نفس روح پرورست
هرگز وجود حاضر غایب شنیده ای
من در میان جمع و دلم جای دیگرست
شاهد که در میان نبود, شمع گو بمیر
چون هست اگر چراغ نباشد منورست
ابنای روزگار به صحرا روند و باغ
صحرا و باغ زنده دلان , کوی دلبرست
جان می روم که در قدم اندازمش ز شوق
درمانده ام هنوز, که نزلی محقرست
کاش آن به خشم رفته ی ما آشتی کنان
بازآمدی که دیده ی مشتاق, بر درست
جانا دلم چو عود بر آتش بسوختی
وین دم که می زنم ز غمت دود مجمرست
شب های بی توام شب گورست در خیال
ور بی تو بامداد کنم روز محشرست
گیسوت عنبرینه ی گردن تمام بود
معشوق خوبروی چه محتاج زیورست
سعدی خیال بیهده بستی امید وصل
هجرت بکشت و وصل هنوزت مصورست
زنهار از این امید درازت که در دلست
هیهات از این خیال محالت که در سرست
نظرات 4 + ارسال نظر
بچه سید سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1396 ساعت 19:09 http://shooridehvasheyda.mihanbelag.com

سلام و عرض ادب بزرگوار
فرارسیدن اعیاد شعبانیه رو خدمت شما تبریک میگم.
امیدوارم در سایه الطاف الهی سلامت و سربلند باشید.

برای شما و خانواده ی محترمتان ارزوی حسن عاقبت و طول عمر باعزت دارم.
یاعلی،ع،

دعا بفرمایید خدای عزیز توفیق مجدد حضور در سنگر مجازی رو به این حقیر عطا فرماید.
برادر حقیرتان بچه سید

سلام بزرگوار
خوشحال شدم از دیدن نظرتون
ولی نمی دونم چرا نمیتونم. تو وبتون نظر بزارم
هرچه تلاش میکنم کد امنیتی بهم نمیده

منتظر یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:57 http://forqan1.blogfa.com/

اللهم احفظ مولانا صاحب الزمان و عجل فرجهم الشریف.آمین
سلام خواهر ارجمند و عزیز
ان شاءالله حضرت دوست شما را از یاران واقعی حجتش در روی زمین قرار دهد.آمین
اعیاد شعبانیه را به شما خواهر عزیز و همه دوستان ولایی عزیز تبریک میگم باشد که ان شاءالله از پیروان و رهروان ولایت باشیم.الهی آمین
التماس دعا
یا سیدالشهداء

بهانه ای برای دیدنت یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 07:22 http://www.razdarya.blogfa.com/

سلام و ممنونم از حضور سبزت..
اهل شعر نیستم اما از خوندن بعضی شعرها لذت میبرم..
اعیاد شعبانیه بر شما و عزیزانت مبارک...
خانم خانمها ...
سر فرصت میام بخونم..
تو این صفحه تقریبا نوشته هات خوندم.
..

یاس شنبه 9 اردیبهشت 1396 ساعت 19:25

حسین سلطان عشق
عباس ساقی عشق
زینب شاهد عشق و
سجاد راوی عشق

کاروان عشق درراه است وخود
عشق،نیمه شعبان خواهدآمد


ماه شعبان، ماه عشق مبارک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد