واله شوند و حیران
واله شوند و حیران

واله شوند و حیران

روزت مبارک ....

بسم الله الرحمن الرحیم


توجه ... توجه!

روز 22 فروردین  روز هوای پاک اعلام شد ... !!!!

چون ...

همه مردها جوراب نو می پوشند ...



پدران و مردان سرزمین من 

چون کوه 

سایه تان مستدام و گامتان استوار 

میلاد مولود کعبه

و

روزتان مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 10:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدا حفظ شون کنه
پدران و برادران سرزمین مان را....(وطن مان...)...

یادمان نرود مردان بی‌ادعایی دست از زندگی کشیدند تا در میدان نبرد از ناموس و تمامیت ارضی دفاع کنند. ارزش‌های نهادینه شده در نظام نیازمند مراقبت است وقتی انسان به معنای واقعی ارزش‌های والای زندگی را درک کرد از ارزش‌های ابتدایی فاصله می‌گیرد، شهدا ارزش شهادت را با تمام وجود درک کردند و برای رسیدن به این هدف دست از مطالبات مادی خود برداشتند.

محضر فرزند ارزشمندم عرض سلام و ادب و تبریک عید مبعث و نوه گلم خوب و سلامت باشند شرمنده در وب کمترر هستم و در تلگرام در همین راستا با شماره 09169048805 هستم التماس دعا پدر حقیرتان هوشمند

عاطفه سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1396 ساعت 21:44 http://kalantar1111.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز خوشحال میشم به منم سربزنید

یاس پنج‌شنبه 24 فروردین 1396 ساعت 11:39

صبر را معنا و مفهومی به نام زینب است
احترام عشق هم از احترام زینب است

گرچه بین بانوان زهرا مقام اول است
بعد زهرا رتبهٔ برتر مقام زینب است

وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد...

حضرت امیرالمؤمنین (علیه‏السلام) فرمودند:
اى مردم! به خدا سوگند من هرگز شما را به هیچ طاعتى فرا نمی ‏خوانم مگر آن که خود بر شما در عمل به آن پیشى مى‏ جویم و از هیچ گناهى بازتان نمی ‏دارم و نهى نمى ‏کنم مگر آن که پیش از شما، خود را از عمل به آن باز می‏دارم.
نهج البلاغه، خطبه173

سلام ونور...
ولادت با سعادت مولا علی علیه السلام بر شما مبارک..
به کانال تلگرامیمون دعوتید.
@parvaz_ta_khoda_ir
در پناه خدا زهرایی بمانید.
التماس دعای فرج و عاقبت بخیری با شهادت

یاس یکشنبه 20 فروردین 1396 ساعت 17:34

بر مولود کعبه از دل و جان صلوات
تقدیم به ارواح شهیدان صلوات
میلاد امیر مومنان آمده است
بفرست بر آن گوهر تابان صلوات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد